Koniec roku

Będzie bardzo standardowo. Koniec starego roku to czas podsumowań i formułowania planów na nadchodzący nowy rok. O tych zamierzeniach będę pisał wyparowując z siebie resztki sylwestrowego szampana. Teraz kilka słów podsumowania.
1. Rok 2008 był dla mnie pierwszym pełnym rokiem przepracowanym na stanowisku specjalisty ds. bibliografii regionalnej. Jestem bogatszym o wiele doświadczeń i przemyśleń. Sprawiło to, że tym razem nie miałem specjalnych trudności ze sformułowaniem planu pracy na 2009 rok.
2. Martwi mnie, że w Bibliografii Regionalnej Ziemi Kraśnickiej przybyło mniej rekordów, niż to sobie zakładałem. Nie zawsze było to moją winą.
3. Cieszy mnie, że nasz księgozbiór regionalny jest coraz bardziej popularny, zwłaszcza wśród studentów oraz to, że stale wzbogaca się o nowe pozycje.
4. Dużym doświadczeniem było oprowadzanie licznych wycieczek, zwłaszcza tych zza granic naszej Ojczyzny oraz organizacja wystaw (z moją ulubioną „Kraśnickie drogi do niepodległości” na czele).
Ogólnie oceniam ten miniony rok pracy dodatnio i z wielkim zapałem oczekuję na rok 2009.
WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU!!!

Skomentuj

