A.D. 2009

2009 rok czas zacząć! O roku ów jakim będziesz? Czy rokiem klęski czy czasem urodzaju? 🙂 🙂 🙂
Czytelników tego bloga uspokajam. Zapowiadane w poprzednim wpisie bąbelki szampana nie zakręciły mi na tyle w głowie, że postanowiłem napisać na nowo „Pana Tadeusza” i zostać kolejnym wieszczem narodowym.
Ale faktem jest, iż w tym roku czeka mnie dużo pisania. Początek roku upłynie mi na kończeniu kwerend i pogłębianiu wiedzy o okresie dwudziestolecia międzywojennego na naszym terenie. Wszystko w tym życiu się kończy i przemija… Studia doktoranckie również.
A wracając na moment do szampana. To obiecuję, że korek wystrzeli jeszcze w połowie tego roku, kiedy Bibliografia Regionalna Ziemi Kraśnickiej zostanie udostępniona w Internecie. Do końca roku będzie zawierać również zbiory regionalne wszystkich gminnych bibliotek naszego powiatu.
Kolejnym ważnym zadaniem, które stawiam przed sobą to zainteresowanie młodzieży regionalizmem. Będzie ku temu okazja chociażby podczas prac nad szlakiem historycznym po Kraśniku, czy realizacji projektu „Dzieje Kraśnika i okolic w przeszłość Polski wpisane. Multimedialny przekaz wydarzeń historycznych”. Wniosek o takim tytule jest złożony do PO „Patriotyzm Jutra” i mam nadzieję, że zostanie rozpatrzony pozytywnie. Ale projekt będzie również realizowany, choć w mniejszym zakresie, w przypadku odmownej odpowiedzi.
I to nie wszystko 🙂 Oj będzie się w tym roku działo. A Szanowni Czytelnicy mojego bloga mogą być pewni, że zawsze znajdą na nim bieżące informacje.

Skomentuj

