To już miesiąc

Minął miesiąc, jak umieściłem pierwszy wpis na tym blogu. Zainaugurowałem jego działalność zaproszeniem na wystawę „Imiona zamiast numerów”. Przez ten stosunkowo krótki okres Bibregkras’s Blog doczekał się odwiedzin 600 gości. Przyznam, że takiej liczby się nie spodziewałem. Martwi mnie tylko, że do tej pory moje wpisy praktycznie nie doczekały się żadnych komentarzy. Mam nadzieję, że w kolejnych miesiącach się to zmieni :).
Wszystkim odwiedzającym tego bloga, zarówno obecnym jak i przyszłym, życzę miłego czytania i wielkiej chęci do komentowania :).

4 komentarze

  1. devillsx said,

    11/01/2009 @ 6:52 pm

    Brak komentarzy można spokojnie przeczekać. Nie ma co panikować, mój blog jest nowy i komentarzy na nim niewiele. A co do odwiedziń to świadczy o popularności, tego pogratulować mogę.

  2. bibregkras said,

    12/01/2009 @ 9:05 am

    Dziękuję za gratulacje. Szczególnym dniem był 6 stycznia 2009 r., kiedy odwiedziło mnie 53 osoby. Co do komentarzy, to oczywiście daleki jestem od paniki, ale miło jest je dostawać. Autorom dwóch dotychczasowych komentarzy serdecznie dziękuję i zapraszam do częstszych odwiedzin.

  3. izis said,

    28/01/2009 @ 9:43 am

    Ja i Malwinka bardzo lubimy komentować! Na nas, bibregkras, możesz zawsze liczyć 🙂
    Pozdrowionka!

  4. malwinka said,

    28/01/2009 @ 9:56 am

    Jasne, dwa urocze duszki – Izis i Malwinka z pewnością będą częstymi gośćmi bibregkras i postarają się o interesujące komentarze. Pozdrawiam. Buzialki. 🙂


Skomentuj

