I kto to napisał?

Poniżej zamieszczam fragment utworu jednego z twórców mieszkających na terenie naszego powiatu. Pytanie do gości mojego bloga brzmi: kto jest autorem i na terenie której gminy zamieszkuje? Życząc miłej lektury czekam na odpowiedzi 🙂
(…) Od pierwszej już godziny rade są potańczyć kobiety dziewczyny.
Chłopaków chłopów z kątów, spod okien wszystkich wywołują.
Chętnie sobie z nimi razem potańcują.
Pan Walenty na skrzypkach oberki wycina.
Bardzo tęga przy tym jego mina.
Prot go wspiera na klarnecie.
Wszyscy o tym chyba wiecie.
Jan wąsaty choć z oddali
bardzo głośno w bęben wali.
Wspomaga go kum Ambroży swoim basem jak dołoży
Wszyscy tańczą i śpiewają i o swej tradycji nie zapominają.
Widząc to chłopaki tak sobie dumali
może by który z nich weselną pierzynę dostali.
Ja też kiedyś na piórni o tym pomyślałem sztuka się udała
no bo weselna pierzyna także i mnie się dostała.
Jeszcze dziś mam bardzo uśmiechniętą minę
Jak oboje z babcią walim pod pierzynę.
Ci co nieżonaci niech tego żałują.
Jak smakuje żona chyba nie skosztują.
Oni powiadają lepsze wino, wódka, pryta
Jeżeli żona, jeżeli kobita.
Gdyby się który ożenił rozweseli mu się minka
no bo żona to lepsza jak szynka.

14 Komentarzy

  1. izis said,

    16/01/2009 @ 11:43 am

    A ja wiem, a ja wiem ale chyba nie chcę nagrody więc nie powiem 😉

  2. Malwinka said,

    16/01/2009 @ 12:05 pm

    A ja też wiem i ponieważ chcę otrzymać nagrodę to powiem. To wiersz Pana Stasia czyli pana Stanisława Seroki 😉

  3. izis said,

    16/01/2009 @ 12:08 pm

    oj Ty Malwinko! Otworzyłaś PUSZKĘ PANDORY! 😉 😉 😉

  4. Malwinka said,

    16/01/2009 @ 12:10 pm

    I tego się właśnie obawiałam 😉

  5. bibregkras said,

    16/01/2009 @ 12:17 pm

    Malwinka, ale z Ciebie mądra dziewczynka 🙂 Ale odpowiedź na pytanie nie jest kompletna. A Tobie Izis dziękuję, że zostawiłaś Pandorę z jej puszką w spokoju. Za to przy najbliższej okazji dokonamy otwarcia puszki z inną zawartością 🙂
    Buziaczki dla Was dziewczyny za oddanie głosów na mojego bloga 🙂

  6. malwinka said,

    27/01/2009 @ 8:12 am

    jak to niekompletna? 😦

  7. bibregkras said,

    27/01/2009 @ 8:32 am

    Niekompletna! Pytałem bowiem i o Autora i o gminę, której jest mieszkańcem 🙂

  8. malwinka said,

    27/01/2009 @ 8:56 am

    czyżby chodziło o Zakrzówek?

  9. bibregkras said,

    27/01/2009 @ 9:07 am

    Brawo!!!! Jest to kompletna odpowiedź. Organizator konkursu pragnie poinformować jednocześnie, że w związku z cięciami budżetowymi wstrzymuje się wydawanie nagród 🙂 Kolejne konkursy już wkrótce. Zapraszam do wzięcia udziału. Nagrody jak zwykle atrakcyjne 🙂

  10. malwinka said,

    27/01/2009 @ 9:12 am

    Bardzo dzięki!!! Zastanowię się czy wezmę udział w następnym konkursie. Otrzymana atrakcyjna nagroda skutecznie mnie zachęciła :0

  11. izis said,

    28/01/2009 @ 9:39 am

    Malwinko, nie martw się, następnym razem na pewno dostaniesz nagrodę…hmm…może czasopismo o pływaniu (takie nawiązanie do foczek)? 😀
    Buziaki! :*

  12. malwinka said,

    28/01/2009 @ 9:51 am

    marzę właśnie o takim czasopiśmie, zwłaszcza że sama pływam jak foczka ;)))

  13. izis said,

    29/01/2009 @ 11:47 am

    No Malwinko, foczka z Ciebie pełną gębą (że się tak wyrażę) 😀
    Czekamy na Ciebie na dzisiejszym otwarciu wystawy 😉 Obejrzysz sobie inne niezłe foczki…no i walenia oczywiście 🙂

  14. malwinka said,

    29/01/2009 @ 11:57 am

    walenia już dziś widziałam 😦


Skomentuj

