Co nowego?

Zbyt krótkie są Święta Wielkanocne… Oprócz przeżyć wewnętrznych liczyłem na odpoczynek dla ciała. Owszem. Niedziela i poniedziałek pozwoliły zaczerpnąć mi trochę oddechu po bardzo intensywnie przeżytym Triduum (przy okazji dziękuję wszystkim, z którymi dane mi było przeżywać te dni, a szczególnie za harmonijną współpracę). Ale po Świętach wpadłem w wir kolejnych obowiązków.
Wczoraj zawieszaliśmy wystawę „Dawny świat dzieci i młodzieży”. Poświęcę jej jeszcze osobny wpis, ale już teraz do zaproszenia zamieszczonego poniżej chcę dodać małe uzupełnienie. Otóż na otwarciu wystawy będzie obecna i wygłosi krótki referat p. dr Elżbieta Wierzbicka z Archiwum Państwowego w Lublinie, jedna z autorek wystawy.
W maju czeka mnie dwa dłuuuuugie tygodnie. Pierwszy to Tydzień Bibliotek. Obchodzony jest on w tym roku pod hasłem Biblioteka to plus i trwa w dniach od 8 do 15 maja. Będzie się działo. A ja teraz napiszę tylko, że będę miał wtedy na głowie otwarcie dwóch wystaw i cały dzień pogadanek dla młodzieży pod tytułem Nowoczesne źródła informacji o regionie (spotkania będą w Oddziale Dziecięco-Młodzieżowym i w Filii Nr 2).
Od 17 do 24 maja trwać będzie w naszym mieście III Festiwal Dziedzictwa Jana Pawła II pod honorowym patronatem Metropolity Lubelskiego ks. abp Józefa Życińskiego i Lubelskiego Kuratora Oświaty p. Krzysztofa Babisza. Jednym z organizatorów będzie też Miejska Biblioteka Publiczna w Kraśniku. Aktualne informacje zawsze na stronie http://www.festiwaljp2.pl
To tylko niektóre z wydarzeń, które czekają mnie w maju. Więc cieszę się, że do końca kwietnia dane mi jest w miarę spokojnie siedzieć w moim zacisznym, choć nieco nazbyt słonecznym pokoiku i wprowadzać do bazy nowe nabytki książek oraz wpisywać moje ukochane (żart) dżs-y.

2 komentarze

  1. malwinka said,

    22/04/2009 @ 1:12 pm

    Słoneczko przeszkadza? Ciepełka się nie lubi?

  2. bibregkras said,

    23/04/2009 @ 8:46 am

    Zachodźże, słoneczko,
    Skoro masz zachodzić,
    Bo mnie nogi bolą
    po tym polu chodzić.

    Chciałoby się Malwinko zanucić, ino się ekonoma boję 🙂
    A pewne niedogodności związane z pokojem, w którym urzęduję z nawiązką rekompensuje mi miłe towarzystwo współlokatorki.
    Pozdrawiam 🙂 🙂 🙂


Skomentuj

