Ale mi się wydarzyło!

Przez ostatnie dni nieco zmniejszyłem aktywność na blogu. Nie jest to spowodowane tym, co niektórzy twierdzą, że zapadłem w sen zimowy. Faktycznie pogoda nijaka i jeszcze na dodatek jakieś przeziębienie mnie łapie. Przydałoby się zastosować witaminę B3. Wszystkich zainteresowanych jej składem zapraszam do lektury drugiego numeru Nieśmiertelnika (już jutro powinien być na stronie).
A skoro już przy partyzantach jesteśmy. Rzeczywisty powód zaniedbywania bloga leży w propozycji, którą przed kilkoma dniami dostałem. Przyjąłem ją. No i mam nowe obowiązki. W dniu dzisiejszym dostąpiłem zaszczytu wybrania mnie do Zarządu Okręgu Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej w Lublinie. Jednocześnie zostałem zobowiązany do utworzenia Komisji ds. Młodzieży, która na szczeblu okręgowym zajmie się współpracą z młodym pokoleniem i przekazywaniem mu etosu Armii Krajowej.
Kiedy w 1996 roku w tej samej sali, w której dzisiaj zostałem wybrany, byłem przyjmowany w szeregi ŚZŻAK ani nie przypuszczałem, że ja biedny, szary buraczek dostąpię kiedyś takiego zaszczytu.
Ale taki to i zaszczyt, że wiąże się z nim ogrom nowych obowiązków. Niech będzie mi wolno wykorzystywać od dzisiaj tego bloga również do dzielenia się sprawami związanymi z moją nową misją. Liczę na współpracę i sugestie w jakim kierunku rozwinąć naszą pracę.

2 Komentarze

  1. niuńka said,

    22/10/2009 @ 10:25 pm

    „biedny, szary buraczek”:D:D:D ale sobie schlebiasz;D

  2. bibregkras said,

    22/10/2009 @ 10:28 pm

    A może tak choć raz jakieś dobre słowo? 🙂 Nie mówiąc już o gratulacjach i uściskach 🙂


Skomentuj

