O przewadze kaleson nad majtkami, czyli jak pokonałem Dodę :)

Wszystkich, którzy martwili się, że mogłem nie wrócić z wyjazdu uspokajam. Dotarłem do Kraśnika w niedzielę późnym wieczorem. Ale natłok świątecznych obowiązków sprawił, że dopiero teraz mogę zamieścić zapowiadany wpis. Chce się w tym miejscu przyznać do dwóch prowokacji.
Pierwsza ukryta była w zamieszczonej w urodzinowym wpisie sondzie. W tym miejscu dziękuję wszystkim, którzy w niej zagłosowali. A szczególnie tym, których głosy dały mi miażdżące zwycięstwo nad popularną piosenkarką, którą w mijającym roku gościliśmy w naszym mieście, i której pobyt wywołał liczne kontrowersje i komentarze (o tym trochę dalej). Przypuszczałem, ze rywalizacja o Wasze głosy rozegra się między nasza dwójką. Ale skąd mogłem wiedzieć, że na mnie padnie 73% a na Dodę zaledwie 15% „z kawałeczkiem”. Wspomniana prowokacja związana była ze zdobywcą III miejsca – Malinowym Duszkiem. Dostałem kilka zapytań, kto to taki. Pokazują one, jak i zdobyty przezeń wynik, że tajemniczy duszek zaintrygował. Wyjaśniam: jest to osobistość fikcyjna. Ale wynik jaki zdobył skłania mnie do zaproszenia na tego bloga nowego bohatera. Będzie to jedna z kilku zmian, które wprowadzimy w styczniu (zwracam uwagę na to „wprowadzimy” 🙂 ).
Druga prowokacja związana jest z tytułem tego wpisu. Wszyscy, którzy śledzą wydarzenia w naszym mieście chwycili zapewne skąd tu Doda i, za przeproszeniem Pań, majtki. A skąd szacowne kalesony? Nie wiem dlaczego, ale ta część garderoby kojarzy mi się z dojrzałymi mężczyznami, przywiązanymi do tradycji, a tym samym i do swoistego konserwatyzmu. Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale tak jest. Wspominana piosenkarka reprezentuje pewną nowoczesność, i co tu owijać w bawełnę, kulturę o której powiedzieć, że jest wysoka to troszkę minąć się z prawdą 🙂
Dla mnie i grupy moich znajomych (wpis powstaje pod wpływem wielu rozmów) jest to symbol tego, czym pod nazwą „kultura” jesteśmy w naszym mieście karmieni. Chcemy to zmienić.
Dlatego pod hasłem: Nie bądź trendy – załóż kalesony ruszamy do akcji.
O co w niej chodzi? Odwiedzajcie tego bloga, poznawajcie jej kolejne etapy i się w nie włączajcie. mamy za sobą ponad 70% poparcie. A wiem, że wyborcy Malinowego Duszka i Cegły Okruszka są z nami 🙂

2 Komentarze

  1. Pan D said,

    22/12/2010 @ 6:06 pm

    No ładnie, 73%? Niedługo przegonisz Łukaszenkę pod względem poparcia 😀 Wesołych Świąt 🙂

  2. madeilne said,

    11/01/2011 @ 3:38 pm

    A tam Łukaszenkę samego Obame przegoni


Skomentuj

