To ja, IZeK się nazywam

Witajcie!
Nazywam się IZeK. Miałem już kiedyś okazję być zaprezentowanym na tym blogu. Niestety z tamtych szumnych zapowiedzi nic do tej pory nie wyszło. Różne były tego przyczyny. Dlatego teraz chętnie zgodziłem się na propozycję Jarka, aby czasami coś do Was napisać. Od następnego tygodnia zapraszam w każdy czwartek na moje opowieści.
Jestem jednym ze Skrzatów, które zamieszkują kraśnickie podziemia. Często jednak zdarza nam się wychodzić na powierzchnię i spacerować po mieście (dlatego błagam Was kochani – patrzcie czasem na ulicy pod nogi). Dokonujemy wtedy różnych obserwacji i porównań. Nasz świat różni się od Waszego. W ogóle Wy Kraśniczanie jesteście czasami dziwni. Niektóre szczegóły Waszego życia nas dziwią, inne śmieszą, jeszcze inne złoszczą i irytują. Ale są też takie które budzą nasz podziw i uznanie. I o tych wszystkich szczegółach – dobrych i złych będą IZKowe opowieści. Zapraszam już w najbliższy czwartek 27 stycznia.

Wasz IZeK

1 komentarz

  1. izisbell said,

    21/01/2011 @ 11:43 am

    Witaj Izek! Nareszcie jesteś! Czekam z niecierpliwością na Twoje opowieści! 🙂


Skomentuj

