Witamy nowego Dyrektora

Na mocy Zarządzenia Nr 140 Burmistrza Miasta Kraśnik z dn. 05.04.2011 r. od dzisiejszego dnia Dyrektorem Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kraśniku została pani Ewa Kapusta. Swojemu nowemu Szefowi gratuluję zwycięstwa w konkursie i życzę powodzenia w realizacji wszystkich zamierzeń.

Przez ostatnie dwa miesiące, począwszy od 1 lutego, miałem możliwość zdobycia nowych doświadczeń zarządzając Biblioteką do czasu wyłonienia w konkursie nowego dyrektora. Był to dla mnie bardzo ciekawy i kształcący okres. Chciałem w tym miejscu podziękować wszystkim pracownikom, którzy bez żadnych oporów zaakceptowali moją osobę i podjęli zgodną współpracę. Dziękuję za to, że nie miałem żadnych problemów i zawsze mogłem liczyć na Waszą pomoc oraz wsparcie w trudniejszych momentach. Dziękuję wszystkim, z którymi w tym okresie współpracowałem, bądź którzy w jakikolwiek inny sposób stanęli na mojej drodze.. Doświadczyłem dużo ciepła i ludzkiej życzliwości. Szczególnie chciałem podziękować Sekretarz Miasta Pani Halinie Wyce za wszelką okazaną w tym okresie pomoc. I będę ten okres wspominał miło (mimo, że dzisiaj poczułem dużą ulgę, kiedy zdjąłem ze swoich barków ciężar odpowiedzialności). Dziękuję też władzom miejskim za okazane zaufanie i powierzenie mi kierowania Biblioteką w tym przejściowym okresie. Myślę, że go nie nadużyłem.

Skomentuj

