Wracamy :)

Minął prawie rok od zamieszczenia na tym blogu ostatniego wpisu. Długo wahałem się, czy wracać do tej formy i do starej nazwy. Może prościej byłoby stworzyć coś nowego. Kiedy zaczynałem pisać w grudniu 2008 roku koncepcja była inna, a nazwa wynikała z moich aktualnych obowiązków. Stwierdziłem jednak, że nie mogę odciąć się od kilku lat pisania (zwłaszcza, że poglądy wyrażane we wpisach są wciąż aktualne). Dalej też w czołówce moich zainteresowań jest historia regionalna (teraźniejszość i przyszłość zresztą też).  Dlatego wracam do pisania, a do lektury pierwszego wpisu zapraszam w piątek 17  stycznia. W celu łatwiejszego poruszania się zarchiwizowałem kilkadziesiąt starych wpisów, które straciły swoją aktualność (są to głównie zaproszenia na różne wydarzenia). Rok temu zapowiadałem również zmiany na mojej stronie. Mimo, że jeszcze jest ona dostępna w starej wersji nie był to czas stracony. Przygotowane materiały już wkrótce będą dostępne w nowej odsłonie.

Serdecznie zapraszam do jak najczęstszego odwiedzania tego bloga. A teraz proszę przyjąć ode mnie jak najserdeczniejsze życzenia spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

Skomentuj

